◄ Underground music ►

◄ Underground music ►

وبلاگی با محوریت موسیقی زیرزمینی
◄ Underground music ►

◄ Underground music ►

وبلاگی با محوریت موسیقی زیرزمینی

البوم جدید عرفان به نام خدافظی

دانلود آلبوم جدید عرفان پایدار به نام خدافظی

با حضور تمامی اعضای گروه موفق پایدار (خشایار، تهم، پایا، جی دال، لیتو) به همراه دیگر آرتیست های به نام مثل سیجل، سامی بیگی و ...

 


بالا خره بعد از مدتها انتظار،"خورشید رپ فارس" آلبوم آخر خودشو منتشر کرد.

عرفان بارها به این موضوع اشاره کرده که دیگه قصد ادامه فعالیت نداره.

عزیزانی که در جریان نیستن میتونن مستند پرشین پاپارزی رو مشاهده کنن.

همچنین از موزیک ویدیو "خدافظی" هم میشد جدی بودن این قضیه رو فهمید.

اما ما امیدواریم که بازهم شاهد حضورش توی رپ فارسی باشیم.


لینک دانلود موزیک ویدیو خدافظی و برنامه پرشین پاپارازی (قسمت مصاحبه با عرفان) به درخواست شما قرار داده خواهد شد.



لینک دانلود اهنگ با کیفیت 128


تکست اهنگ جدید صادق به نام شاخ به شاخ


 

عمرمون میگذره چه ساده
بی هدف با پای پیاده
قهرمان خفه خون گرفتن و
پشت پا از هر کی خوردن
میترسیم از خرابی هر چی که ساختیم
پیر شدیم و تو زندگی قافیه رو باختیم
دروغ نگو بزار بازم فک کنم آسمونم آبیه
بخند بزار بازم حس کنم زندگیم پر از شادیه

وایستادی توی صف قطار
من روزامو دادم به جای شبام
پس یه گوشه ای رو من دارم الان
از تنهایی با تو یکی درام
وسط اینهمه دوراهی یه راهی هست اصلی
سخت نیست
همونی بشو که هستی
واسه روانیا پیچایه جاده بس نیست
دنیا قد بادبادکام بود وقتی من بادبادکران بودم
یه چیز بین روشن و تاریک مابین وحشی بودن و رام بودن
همه خراب اون ، اون عاشق پرواز
ببین خالق گرمی خودش حاصل سرماست

دروغ نگو بزار بازم فک کنم آسمونم آبیه
بخند بزار بازم حس کنم زندگیم پر از شادیه
شاخ به شاخ شو با همه نوستالژی های قدیمیت
یک خاطره ی خاص بساز تو با اون صدای صمیمیت
از خاکستر ترس هات مثل سیمرغ پر بزن
آرزوهات رو با تلاشت رنگ حقیقت بزن

خوابی یا که زدی به خواب
بیا بیرون از این نقاب
بندی نمیدی به آب بفهم
بیا بریم اونور حصار
این خفقان فوران میکنه
این خطا ام نوسان میکنه
گفت قفست طلاست دیواراش
گفتم نمیتونم نفسام میبره
حاجی من آجر اصلیه دیوارم
وزن دیوار وتا پایه تصفیه میارم
من اونقدر از قانون بیزارم که
وقتی کنده بشم نظمی نمیزارم
دوستم دارن هم پتک هم بنا
اما من نه نگران هم بندام
اینایی که میگن هیچکی و ندارن
زود ترک می خورن از سرما
یه دایره دیگه دور دایره ی بعدی
دارایی هر دایره تو دایره قبلی
دایره ها بعد اول اتفاق و جبری
دایره اول و راس نمیکنن تغییر
نه نمیکنم تغییر نمیکنی تغییر
بعضی چیزا چه خوب چه بد نمیکنن تغییر
نه تهش خاک نیست نمیمیری
اونکه وایستاد رویه قله نی دنباله تحقیر

 

 

:: برای دانلود اهنگ کلیک کنید ::



اهنگ جدید عرفان به نام الفبا

آهنگ جدید عرفان به همراه کرنلا به نام الفبا

در ضمن همانطور که در کاور اهنگ پیداست

این آهنگ از ترک های آخرین آلبوم عرفان یعنی "خدافظی" می باشد.

 



 
 

آهنگ جدید تتلو به نام تو همه جا بودی

آهنگ جدیدی از امیر تتلو به نام تو همه جا بودی

به عنوان اولین فعالیت وبلاگ منتشر شد.

:: متن اهنگ در ادامه مطلب موجود است ::



لینک دانلود اهنگ با کیفیت اورجینال 128
 
 


 

تکست:

چرا غم دارم من ، چرا ؟!
مگه چی کم دارم من ؟!
چرا سنگین و تاریکِ قلبَم ؟؟!
منی که رنگارَنگَم !!
چرا ناامید و تارَم ؟!
منی که عاشِقیتو دارم !
ببخش اگه ناشُکرَم
ببخش اگه درگیرِ گناهَم

تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد

از مرکزى که اراده ى خداوند میشناسیم ، بگذار هدف اراده ى کوچک انسان را هدایت کند، آمین

همه جا حتی تو تختَم نزدیک تر از رگِ رو گردن به تَن
به عشقِ تو قشنگِ حتی بالِش و بغل کردنِ من
مرسی که هستی ممنونم ببخش اگه بد بودم معمولاً
ببخش اگه کم بودم ، ببخش اگه ازت دورم ، ازت دورم

تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد
تو همه جا بودی وصل به من مثلِ اسمَم
بی تو سردِ و بی روحِ جِسمَم
تو همیشه اینجایی
میشه گرماتو فهمید و حس کرد


پست ثابت



سلام
به وبلاگ من خوش آمدید
این وب با هدف گسترش هر چه بیشتر رپ فارسی راه اندازی شده است.
شما هم میتوانید با کامنت ها و حضورتون در اینجا با من هم قدم شوید.
در اینجا جدیدترین آثار منتشر شده از رپ کن های کار درست به اشتراک گذاشته میشود.
به جز انتشار جدیدترین ها ، آثار قدیمی تر هم به درخواست شما قرار داده خواهد شد.
دوستانی هم که قصد جمع آوری آرشیو را دارند میتوانند با من در میان گذاشته تا در اسرع وقت براشون آماده کنم.